Sunday, May 24, 2009

novel.....

novel ni menarik tp bila ku bc

PENULIS: Hasrizal Abdul Jamil

Harga Asal : RM 20.90

UNTUK SIAPA BUKU INI?

- laki dan pmpuan
- dah kawen / blom kawenn (mau kawenn-special case)
- Islam (non-muslim pun bleh baca)

TTG PENGARANG

Pendakwah bebas yg byk menzahirkan dakwahnya melalui ceramah, kursus motivasi, n BLOG. Blognya sgt masyuk sehingga byk kali kn tukar server akibat hits yang terlampau dahsyat.

Digemari oleh segenap lapisan masyarakat tanpa mengenal batas politik, agama, dan usia. korang bleh layari laman web beliau di Saifulislam.Com

SINOPSIS

Bukuini byk menceritakan kisah peribadi beliau sblom betunang sampelah kini ade 3 cahaya mata. beliau mensettlekan urusan rumah tangganye agar menurut acuan Islam.

Beliau juga mengulas tentang BIAR MATI ANAK JANGAN MATI ADAT. camne menangani adat yg bertentangan dengan syariat dgn seboleh-bolehnya x melukakan hati mana-mana belah pihak. Contohnya BERSANDING.

Mengulas perbezaan lelaki dan wanita yg sebahagian besar inspirasi beliau adalah dari buku ‘Men are from Mars, Woman From Venus’. camne nk menjadikan perbezaan itu sebagai rahmat, n bukan alasan untuk berperang sesama suami isteri.utk menyambong isinye kene r bace kalo aku cter jadik buku aku r plak laen plak huhu

bila akue bc buku ni aku trus tido kuakua

tp tak bermkna buku ni x bagos tau (huhu takot kene band ngan penulis die)

maybe aku blom ready nk bc ag kowt....

utk maklumat ttg buku2 menarik or ape2 aje rerajin la klik kat blog rerakan aku yersebb diorg lebih suke membc mende yg pnjg2 ni

click here

minda si pemerhati

menuju ke jalan dakwah

No comments:

Post a Comment