Tuesday, December 8, 2009

siti.... oh siti......

dalam menempuh cabaran dan dugaan kekadang terfikir gak n terlintas gak nk carik seseorang yang boleh tenangkan kite..... orangnye dah ader cume masa dan ketika saje xbegitu membenarkan segalanye....
daripada cari orang lain baik saja gunekan insan yang terdekat dengan kite....
tp.......
die lebih memerlukan segalenye.....
ok.....
kisah sedih aku.....
aku tolak tepi dulu....
aku nak kembalikan semangat die....
aku xnk dengan dugaan kecil ni memusnahkan segalanye......
aku bkan anggap die tak ckop kuat nak menghadapi dugaan hidop...
aku tahu..... die hidop lame dari aku....
sudah pasti pengalaman dan pengajaran dalam genggamannye...

tp......
sape yang sudi dengar aku py isi hati???
tkpelah kekadang kene gak belajar hidop sendiri......
agar tak sunyi bila ditinggalkan nanti....
aku ingat kate2 die.....

"lagu ni mcm luhan hati die....
bila aku frust aku dengar balik....
bila frust aku dengar lagi......

bila dengar.....
semangat dan harapan muncul kembali.....
mengajar aku erti kesabaran tiada sempadan.....
dalam perhubungan tidak boleh mendesak....
tak boleh memakse.....

kekdang....
aku bercakap sendirian.....

"sbar la farid.....
insyaAllah xde pape...."

aku tak suka bila org kesiankan aku (tengok keadaan gak r)
tp aku kesian ngan diri aku sendirik......


Lihatlah Langit Di Atas Sana
Tersenyum Melihat Tingkah Kita
Selalu Ada Peristiwa
Yang Membawa Pertengkaran

Maksudku Hanya Ingin Yang Baik
Untuk Kita Berdua Dalam Bercinta
Baiknya Aku Buruknya Aku
Terimalah Aku Apa Adanya

Pastikan Kau Dengan Aku
Jangan Ada Cinta Lain
Tak Pernah Aku Terlintas
Niat Ku Untuk Berpaling

Maafkanlah Aku Sayang
Bila Belum Kau Bahagia
Sejauh Langit Di Atas
Kan Ku Kejar Bahagiamu

Biar Langit Dan Bumi Meruntuh
Biar Jasad Kita Tertimbun Di Sana
Tetap Bersama, Tak Ingin Lepas
Mencintaimu Ku Jadi Begini

1 comment: